اسکوچیچ: هدف اصلی ایران صعود از مرحله گروهی است
منبع : خبرگزاری ایلنا
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: انگلیس سختترین حریف ما در این گروه خواهد بود.
به گزارش ایلنا، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در مصاحبه با سایت کروات HRT در خصوص قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲ و تقابل با انگلیس و آمریکا صحبت کرد و از اهمیت بازی در قطر گفت.
اسکوچیچ اظهار داشت: من خیلی علاقهمند به بحثهای فوتبالی در خصوص آمریکا نیستم. بین این ۲ کشور اختلافاتی وجود دارد ولی ما فقط به فوتبال فکر میکنیم. هدف ما صعود از گروه است. همیشه گفتهام که تیمی که قدرتمند داریم و میتوانیم راهی مرحله حذفی بشویم. اتفاقی که برای اولین بار میخواهیم برای ایران رقم خورد.
وی ادامه داد: انگلیس سختترین حریف ما در این گروه خواهد بود اما با توجه به نزدیکی ایران و قطر، بازی در قطر به مانند بازی خانگی خواهد بود. هر بازی ما در جام جهانی به مانند یک دیدار در ورزشگاه آزادی است. انتهای پیام/


پاتک تاریخی به تیم ملی در جام جهانی ؛ سرمربی ایرانی روی نیمکت آمریکا
رویارویی احتمالی تیم ملی برابر قهرمان آفریقا در دیداری دوستانه
پیام تبریک دو کشور آسیایی به ایران پس از صعود به جام جهانی
خبری بسیار مهم از پوشش تلویزیونی جام جهانی در ایران
تاسف تامل برانگیز پیشکسوت فوتبال ایران برای اسکوچیچ
آمادگی ایران برای شراکت با قطر در برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲









