بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شاگردان محمد بنا تا اردوی بعدی به مرخصی رفتند

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1401 | 10:13

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی قبلی فرنگی کاران منتخب از روز دوم فروردین ماه آغاز شد که این تمرینات تا روز گذشته در خانه کشتی تهران ادامه داشت. شاگردان محمد بنا روز گذشته با تمرینات سبک و وزنه زدن به اردوی خود پایان دادند و با نظر کادر فنی تا اردوی بعدی برای چند روز به استراحت خواهند پرداخت.

اردوی بعدی فرنگی‌کاران که آخرین مرحله از تمرینات این تیم برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا تلقی می‌شود از روز ۱۷ فروردین ماه در کمپ تیم‌های ملی کشتی آغاز می‌شود و تا روز اعزام به ادامه خواهد داشت.

کشتی ایران در سال جدید میادین مهمی از جمله قهرمانی آسیا در مغولستان (اواخر فروردین ماه)، رقابت‌های جهانی صربستان (۱۹ تا ۲۷ شهریورماه) و بازی‌های آسیایی چین (۳۰ شهریورماه تا ۲ مهرماه) را پیش رو دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.