بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اسکوچیچ: بازی در قطر مثل بازی در ورزشگاه آزادی است/هدف اصلی ایران صعود از مرحله گروهی

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1401 | 9:59

به گزارش خبرگزاری فارس، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در مصاحبه با سایت کروات HRT در خصوص قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲ و تقابل با انگلیس و آمریکا صحبت کرد و از اهمیت بازی در قطر گفت.

اسکوچیچ اظهار داشت: من خیلی علاقه‌مند به بحث‌های فوتبالی در خصوص آمریکا نیستم. بین این ۲ کشور اختلافاتی وجود دارد ولی ما فقط به فوتبال فکر می‌کنیم. هدف ما صعود از گروه است. همیشه گفته‌ام که تیمی که قدرتمند داریم و می‌توانیم راهی مرحله حذفی بشویم. اتفاقی که برای اولین بار می‌خواهیم برای ایران رقم خورد.

وی ادامه داد: انگلیس سخت‌ترین حریف ما در این گروه خواهد بود اما با توجه به نزدیکی ایران و قطر، بازی در قطر به مانند بازی خانگی خواهد بود. هر بازی ما در جام جهانی به مانند یک دیدار در ورزشگاه آزادی است.  

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.