بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیروزی صدرنشین مقابل گاوهای شیکاگو در لیگ NBA

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1401 | 9:44

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،  رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA امروز در حالی پیگیری شد که میامی هیت، صدرنشین فعلی کنفرانس شرق مقابل شیکاگو بولز ۱۲۷ بر ۱۰۹ پیروز شد و به پنجاهمین برد خود در این فصل دست یافت.

در سایر دیدارها گلدن استیت در غیاب ستاره خود استفن کری توانست یوتا جاز را ۱۱۱ بر ۱۰۷ از پیش رو بردارد و آتلانتا هاوکس موفق شد مقابل بروکلین نتز ۱۲۲ بر ۱۱۵ به برتری برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.