بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادامه جریمه لک از سوی گل‌محمدی

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1401 | 9:14

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در فصلی که در جریان است حامد لک درون دروازه پرسپولیس روزهای پر فرازونشیبی داشته و همین موضوع باعث شده یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخپوشان نسبت به عملکرد گلر اول تیمش حساس شود به طوری که حتی در دربی احمد گوهری را به لک ترجیح داد.

گل محمدی حتی در بازی دوستانه با تیم امید هم ابتدا از گوهری در ترکیب اصلی استفاده کرد تا مشخص شود سرمربی سرخ‌ها همچنان از عملکرد لک ناراحت است اما ماجرای لک با پرسپولیس به همین جا ختم نمی‌شود. از اردوگاه سرخپوشان خبر می‌رسد که در چند روز گذشته لک از سوی گل محمدی جریمه شده و فعلاً اجازه ندارد با تیم اصلی تمرین کند.

حتی در گزارش‌های تصویری تمرین پرسپولیس که این باشگاه منتشر کرده عکسی از حامد لک نیست.

به نظر می‌رسد سرمربی پرسپولیس به دنبال این است تا لک هر چه زودتر از این شرایط روحی خارج شود و به روزهای خوبش برگردد.تغییر زمان نشست خبری دیدار هوادار – پرسپولیس

انتهای پیام/

 

ادامه دارد …

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.