بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شاهمیری: می‌توانستم در المپیک پاریس قضاوت کنم

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1401 | 8:45

فرهاد شاهمیری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص اینکه آیا تصمیمش مبنی بر بازنگشتن به دنیای داوری والیبال قطعی است، اظهار داشت: با توجه به اینکه عضو کمیته داوران کنفدراسیون والیبال آسیا هستم، بازگشتم به قضاوت مسابقات والیبال می‌توانست حضورم در این کمیته را دچار چالش کند.

وی ادامه داد: حتی برخی از داورانی که با تصمیم فدراسیون بین‌المللی والیبال می‌توانستند دوباره قضاوت کنند، هم مانند من تصمیم گرفتند و بازنشسته ماندند.

وی افزود: می‌توانستم هم در قهرمانی ۲۰۲۲ جهان و هم در المپیک پاریس قضاوت کنم، اما ترجیح دادم که دیگر قضاوت نکنم و به عنوان ناظر فعالیت کنم.

شاهمیری گفت: برای این تصمیم با برخی از دوستانم مشورت کردم و در نهایت قانع شدم که دیگر قضاوت نکنم.

داور بازنشسته والیبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: فلسفه فدراسیون بین‌المللی والیبال برای اینکه تعدادی از داوران بازنشسته بتوانند دوباره قضاوت کنند این بود که برای این داوران جانشین‌های خوبی نداشتند. داوران دارای دسته‌بندی (category) A بودند و فدراسیون جهانی کار سختی برای پیدا کردن داورانی در این سطح دارد.

شاهمیری سابقه قضاوت در بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن و ۲۰۱۶ ریو، چندین دوره لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها، قهرمانی جهان، جام جهانی و دیگر تورنمنت‌های معتبر قاره‌ای و جهانی والیبال را در کارنامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.