شاهمیری: میتوانستم در المپیک پاریس قضاوت کنم
منبع : خبرگزاری ایرنا
فرهاد شاهمیری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص اینکه آیا تصمیمش مبنی بر بازنگشتن به دنیای داوری والیبال قطعی است، اظهار داشت: با توجه به اینکه عضو کمیته داوران کنفدراسیون والیبال آسیا هستم، بازگشتم به قضاوت مسابقات والیبال میتوانست حضورم در این کمیته را دچار چالش کند.
وی ادامه داد: حتی برخی از داورانی که با تصمیم فدراسیون بینالمللی والیبال میتوانستند دوباره قضاوت کنند، هم مانند من تصمیم گرفتند و بازنشسته ماندند.
وی افزود: میتوانستم هم در قهرمانی ۲۰۲۲ جهان و هم در المپیک پاریس قضاوت کنم، اما ترجیح دادم که دیگر قضاوت نکنم و به عنوان ناظر فعالیت کنم.
شاهمیری گفت: برای این تصمیم با برخی از دوستانم مشورت کردم و در نهایت قانع شدم که دیگر قضاوت نکنم.
داور بازنشسته والیبال ایران در پایان خاطرنشان کرد: فلسفه فدراسیون بینالمللی والیبال برای اینکه تعدادی از داوران بازنشسته بتوانند دوباره قضاوت کنند این بود که برای این داوران جانشینهای خوبی نداشتند. داوران دارای دستهبندی (category) A بودند و فدراسیون جهانی کار سختی برای پیدا کردن داورانی در این سطح دارد.
شاهمیری سابقه قضاوت در بازیهای المپیک ۲۰۰۸ پکن و ۲۰۱۶ ریو، چندین دوره لیگ جهانی و لیگ ملتها، قهرمانی جهان، جام جهانی و دیگر تورنمنتهای معتبر قارهای و جهانی والیبال را در کارنامه دارد.


ادعای جالب ستاره استقلالی تیم امید : صعود هم کنیم ، من نیستم !
واکنش جالب نشریه معتبر آلمانی به مربیگری مهدوی کیا در تیم ملی امید
دعوت FIVB از داور بین المللی ایران به مسابقات قهرمانی قاره ها
بازیکنان ایران نباید در مقابل رفتار زشت بازیکن لهستان واکنش نشان می دادند









