بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اشتباه عجیب بایرن در بوندس لیگا/باوارایی ها ۱۲ نفره بازی کردند!

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1401 | 1:44

به گزارش خبرگزاری فارس، در هفته بیست‌‌وهشتم رقابت‌های بوندسلیگای آلمان تیم فوتبال بایرن مونیخ  مقابل فرایبورگ قرار گرفت و توانست با نتیجه ۴ بر یک حریف خود را شکست دهد. 

این بازی با یک اتفاق عجیب همراه شد. در دقیقه ۸۵ این بازی، نیکولاس زوله به میدان آمد و می بایست کینگزلی کومان از زمین خارج می شد اما این اتفاق رخ نداد و کومان در زمین باقی ماند.

تابلوی تعویض به جای اینکه شماره ۱۱ را نشان دهد، شماره ۲۹ را نشان داد که با این شماره بازیکنی در میدان نبود و کومان هم متوجه نشد که باید تعویض شود.

در این باره نیکو شلاتربک، مدافع فرایبورگ پس از بازی به اسکای گفت: نیکی سوله وارد شد و من متوجه شدم که هیچ کس از زمین خارج نشده است. سپس بازی دوباره شروع شد، من ابتدا بازیکنان را شمردم و سپس به داور اطلاع دادم، اگر این کار را نمی کردم، فکر می کنم او متوجه نمی شد.

در این باره یولیان ناگلزمن عنوان کرد که مشکل از تابلو تعویض بوده و این موضوع به تیم بایرن مربوط نمی شود.

ما به محض اینکه متوجه شدیم بازیکن مورد نظر را از زمین خارج کردیم.

در این باره در صورت اعتراض فرایبورگ،ممکن است جرایمی برای بایرن در نظر گرفته شود و شاید این دیدار را ۳ بر صفر واگذار کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.