یاگو آسپاس: داور با اعلام ۳ پنالتی برای رئال مادرید، میخواست هت تریک بنزما را مشاهده کند
منبع : طرفداری
دیدار سلتاویگو و رئال مادرید در هفته سی ام لالیگا ۲۰۲۱/۲۲ با برتری ۲-۱ رئال مادرید به پایان رسید. در این بازی، سه ضربه پنالتی برای شاگردان کارلو آنچلوتی اعلام شد؛ کریم بنزما ۲ ضربه را گل کرد و یکی را از دست داد.
یاگو آسپاس، بازیکن سلتاویگو پس از بازی در این مورد به مووی استار گفت:
به نظرم تیم برتر زمین بودیم. تفاوت اصلی را تیبو کورتوا رقم زد. او بهترین دروازه بان جهان است. دو پنالتی ابتدایی، درست به نظر می رسید اما پنالتی سوم اشتباه بود. به نظرم داور می خواست با این ۳ پنالتی، هت تریک کردن بنزما را مشاهده کند.












