رالف رانگنیک: نتیجه بدی کسب نکردیم؛ سرمربی بعدی منچستریونایتد؟ نمی دانم
منبع : طرفداری
رالف رانگنیک از تساوی منچستریونایتد و لسترسیتی می گوید.
طرفداری | در جریان دیداری از هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در خانه مقابل لسترسیتی به تساوی ۱-۱ رسید. رالف رانگنیک، سرمربی شیاطین سرخ در مصاحبه پس از بازی در خصوص عملکرد تیمش گفت:
اگر کل بازی را در نظر بگیرم، به نظرم تساوی نتیجه بدی نیست. در ۱۵ دقیقه پایانی تلاش کردیم، دو یا سه موقعیت خوب برای زدن گل پیروزی داشتیم، اما آنها هم همین شرایط را داشتند.
مارکوس رشفورد؟ او دوره سختی را می گذراند. من باید بین دو گزینه تصمیم میگرفتم و فکر میکنم گزینه ای را انتخاب کردم که ثبات و کنترل بیشتری در خط میانی به ما بدهد، که تا لحظه به ثمر رسیدن گل درست بود.
هری مگوایر؟ به نظرم او خوب بازی کرد. بعد از اینکه دیدم هری برای انگلیس در چه پستی ایفای نقش می کند، تصمیم گرفتم او در سمت راست دفاع بازی کند. از نظر من، عملکرد خوبی را از او شاهد بودیم.
سرمربی بعدی یونایتد؟ نمیدانم. فکر می کنم من کسی نیستم که باید از او سوال بپرسید. به نظرم هیئت مدیره در حال مذاکره با برخی از مربیان احتمالی است، اما در حال حاضر نمیتوانم در این خصوص به شما کمک کنم.
حضور در جمع ۴ تیم برتر؟ تا زمانی که از نظر ریاضی امکان پذیر باشد، ما سعی خودمان را انجام خواهیم داد تا حداکثر تعداد پیروزی را کسب کنیم. بدیهی است که پس از از دست رفتن دو امتیاز، موقعیت مان نسبت به قبل بهتر نشده است. این وظیفه ماست که فصل را با بهترین نتیجه ممکن به پایان برسانیم. باید برای بازی هفته آینده برابر اورتون آماده شویم و امیدوارم پیروزی را کسب کنیم.












