بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فراموشیِ ال‌کلاسیکو با پنالتی‌های کریم بنزما؛ خروج موفقیت‌آمیز رئال از بالایدوس

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 13 فروردین 1401 | 23:15

به گزارش ایرنا، تیم‌های سلتاویگو و رئال مادرید در چارچوب هفته سی‌ام رقابت‌های لالیگای اسپانیا به مصاف هم رفتند که در پایان تیم پایتخت‌نشین با نتیجه ۲ بر یک میزبان خود را در بالایدوس شکست داد.

رئالی‌ها که با شکستی سنگین در ال‌کلاسیکو به تعطیلات رفته بودند موفق شدند این بار تیم سرسخت سلتاویگو را با پنالتی‌های کریم بنزما شکست دهند.

فوق ستاره تیم کارلو آنچلوتی در این دیدار سه پنالتی زد که ۲ تا را در دقایق ۱۹ و ۶۹ گل به گل تبدیل کرد ولی در دقیقه ۶۴ نتوانست در این امر موفق عمل کند.

تک گل سلتاویگو نیز به وسیله نولیتو در دقیقه ۵۲ زده شد اما برای امتیاز گرفتن کافی نبود.

رئال با این برد سخت ۶۹ امتیازی شد و جایگاهش در صدر جدول را مستحکم‌تر کرد و در سوی مقابل سلتا با ۳۶ امتیاز موقتا در رده یازدهم باقی ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.