یورگن کلوپ: لیگ برتر برای ما مهم ترین تورنمنت است
منبع : طرفداری
یورگن کلوپ در خصوص پیروزی ۲-۰ لیورپول برابر واتفورد صحبت کرده است.
طرفداری – BBC | در جریان دیداری از هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس، لیورپول با نتیجه ۲-۰ واتفورد را در آنفیلد شکست داد تا همچنان سایه به سایه منچسترسیتی حرکت کند. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در خصوص عملکرد تیمش در این بازی گفت: دقیقا در لحظات درست توانستیم بهترین عملکرد را اجرا کنیم. صحنه منجر به گل اول واقعا عالی بود.
به واتفورد و روی (هاجسون) احترام می گذارم. او توانایی خوبی در سازماندهی تیمش دارد. همه می دانستند که او باید چه بخشی از زمین را ببندد تا کار را برای ما دشوار کند.
می توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم اما با توه به این که دو هفته کنار هم نبودیم، باید سختی های بازی اول را نیز لحاظ کنیم. اما خب این مشکل برای همه تیم ها وجود دارد. فکر نمی کنم هیچ وقت بعد از بازی های ملی، شاهد یک عملکرد فصل از سوی تیمم باشم. بسیار بالغ در زمین ظاهر شدیم و کنترل خیلی خوبی روی بازی داشتیم. پنالتی؟
من هنوز آن صحنه را را ندیدم. در زمین هم نتوانستیم آن را ببینم. بازیکنانی بین ما و توپ حضور داشتند. اگر خطا بود، خب کاربرد VAR همین است. قرار نیست که هر کاری در محوطه جریمه مجاز باشد، آن هم صرفا به خاطر این که بازیکن صاحب توپ نیست.
جو گومز؟ یک عملکرد سطح بالا را از او شاهد بودیم. او پایه گذار گل بود و یک پاس درخشان دیگر در نیمه دوم داشت که می توانست به گل تبدیل شود. جایگزینی ترنت الکساندر آرنولد؟ من از او نخواستم مثل ترنت بازی کند، فقط گفتم بازی کن. جو بازیکن برجسته ای در تیم ما محسوب می شود و تا پایان فصل بازی های بیشتری را تجربه خواهد کرد.
دیوگو ژوتا حقیقتا از سطح فوق العاده ای بهره می برد و بسیار تعیین کننده ظاهر می شود. سانتر عالی، ضربه سر عالی.
دو ماه تعیین کننده در پیش داریم. این هفته می تواند روی سرنوشت ما در ماه می تاثیرگذاز باشد. یک جو و میراث فوق العاده در تیم وجود دارد و حالا باید از آن استفاده کنیم. یک دوره دشوار پیش روی ما قرار دارد. بی دلیل نیست که کسب جام بسیار دشوار است. باید بازی به بازی پیش رفت و در هر بازی ۱۰۰% توانمان را به کار بگیریم. لیگ برتر مهم ترین تورنمنت است.












