بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

محمد ربیعی: خوشحالم هواداران به ورزشگاه‌ ها برمی‌ گردند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 13 فروردین 1401 | 21:03

محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتور شرکت کرد.

به گزارش طرفداری، ربیعی گفت:

خوشحالم که این بازی با حضور تماشاگران برگزار می‌شود هر چند ممکن است برخی از این ماجرا ناراحت باشند. لذت فوتبال به حضور هواداران است.

وی ادامه داد:

دو بار در این فصل با تراکتور بازی کرده‌ایم و همان زمان گفتم این تیم، پرمهره  و بسیار خوب است. همچنان هم بر این عقیده هستم و بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. 

ربیعی عنوان کرد:

سید مهدی حسینی را به دلیل محرومیت و دو بازیکن را به علت مصدومیت نخواهیم داشت. امیدوارم بازی فردا جوانمردانه باشد و تیمی که محق‌تر است به پیروزی برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.