کاروان فولاد عازم عربستان شد
منبع : طرفداری
کاروان فولاد، ایران را ترک کرد.
به گزارش طرفداری، فولاد خوزستان روز گذشته بازی هفته بیست و چهارم خود در لیگ برتر را برگزار کرد و دقایقی قبل هم ایران را به سمت عربستان ترک کرد.
فولاد خوزستان با تیم های آخال، الغرافه و شباب الاهلی همگروه است.
اولین بازی فولاد خوزستان ۱۸ فروردین ماه است.












