بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ربیعی: خوشحالم هواداران به ورزشگاه‌ها برمی‌گردند

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 13 فروردین 1401 | 21:01

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان از حضور تماشاگران در دیدار فردای تیمش برابر تراکتور ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایلنا، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتور تبریز گفت: خوشحالم که این بازی با حضور تماشاگران برگزار می‌شود هر چند ممکن است برخی از این ماجرا ناراحت باشند. لذت فوتبال به حضور هواداران است.

وی ادامه داد: دو بار در این فصل با تراکتور بازی کرده‌ایم و همان زمان گفتم این تیم، پرمهره  و بسیار خوب است. همچنان هم بر این عقیده هستم و بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. 

ربیعی عنوان کرد: سید مهدی حسینی را به دلیل محرومیت و دو بازیکن را به علت مصدومیت نخواهیم داشت. امیدوارم بازی فردا جوانمردانه باشد و تیمی که محق‌تر است به پیروزی برسد. انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.