ربیعی: خوشحالم هواداران به ورزشگاهها برمیگردند
منبع : خبرگزاری ایلنا
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان از حضور تماشاگران در دیدار فردای تیمش برابر تراکتور ابراز خوشحالی کرد.
به گزارش ایلنا، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتور تبریز گفت: خوشحالم که این بازی با حضور تماشاگران برگزار میشود هر چند ممکن است برخی از این ماجرا ناراحت باشند. لذت فوتبال به حضور هواداران است.
وی ادامه داد: دو بار در این فصل با تراکتور بازی کردهایم و همان زمان گفتم این تیم، پرمهره و بسیار خوب است. همچنان هم بر این عقیده هستم و بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود.
ربیعی عنوان کرد: سید مهدی حسینی را به دلیل محرومیت و دو بازیکن را به علت مصدومیت نخواهیم داشت. امیدوارم بازی فردا جوانمردانه باشد و تیمی که محقتر است به پیروزی برسد. انتهای پیام/


خوشحالی مربی مطرح لیگ برتری از حضور ستاره جوان استقلال در تیم ملی
ستاره های تیم هوادار به سیم آخر زدند
رکورد عجیب استقلال در لیگ بیست و یکم ؛ سبقت شاگردان مجیدی از تیم صنعتی
سبقت پرسپولیس از استقلال ؛ گل محمدی با کمبود مهاجم بهترین خط حمله لیگ
شوک یحیی به ستاره پرسپولیس ؛ خط خوردن از لیست ۱۸ نفره
خبر مهم مدیر مس رفسنجان درباره بازیکن پرسپولیسی تیمش









