برنامه فولادی ها برای سفر به عربستان مشخص شد
منبع : خبرگزاری ایلنا
شاگردان جواد نکونام امشب راهی جده خواهند شد.
به گزارش ایلنا، بعد از برتری ۲ گله در مشهد مقابل نساجی مازندران، شاگردان جواد نکونام امروز تمرین ریکاوری خود را برگزار کردند و جلسهی تمرینی امروز، آخرین جلسه تمرینی فولادیها پیش از آغاز رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در ایران بود.
براساس هماهنگیهای انجام شده، اعضای کاروان تیم فولاد خوزستان یکی از دو نماینده فوتبال ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، امشب با پروازی چارتری اهواز را به مقصد جده عربستان ترک خواهند کرد و فردا نیز اولین جلسهی تمرینی شاگردان نکونام در جده محل برگزاری مسابقات گروه سوم به انجام میرسد.
گفتنی است که تیم فولاد خوزستان با تیمهای الغرافه قطر، آخال ترکمنستان و شباب الاهلی امارات در گروه سوم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا همگروه است.
شاگردان جواد نکونام در اولین مسابقهی خود در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲-۲۰۲۳، هجدهم فروردینماه از ساعت ۲۱:۴۵ به مصاف تیم الغرافه قطر خواهند رفت.
انتهای پیام/


استقلال در اندیشه تداوم روند شکست ناپذیری ؛ گل گهر در راه کسب سهمیه
ارسلان مطهری و طلسم شکنی در قرن جدید
پیش بینی اولین بازی قرن پرسپولیس ؛ تلخ یا شیرین ؟!
خبر بد برای هواداران پرسپولیس از دیدار حساس
امیدواری معنادار سرمربی استقلالی درباره لیگ قهرمانان آسیا
آغاز دوباره لیگ برتر با سرمربی استقلالی و محرم نویدکیا ؛ سودای کسب ۳ امتیاز حساس + برنامه بازی های هفته









