بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ربیعی: تراکتور تیمی پرمهره و خوب است/ بازی سختی برای هر دو تیم‌ خواهد بود

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 13 فروردین 1401 | 19:44

خبرگزاری میزان – محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی مقابل تراکتور اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*خوشحام که اولین بازی ما در حضور تماشاگران تبریزی برگزار می‌شود. شاید برخی‌ها نسبت به این مساله ناراحت باشند اما لذت فوتبال با تماشاگران را می‌دانم. امیدوارم تراکتور در ادامه راه موفق باشد.

*ما ۲ بازی با تراکتور در نیم فصل اول انجام دادیم و تیمی بسیار پرمهره و خوب است. بازی سختی برای هر دو تیم‌ خواهد بود.

*در این بازی سیدمهدی حسینی را به علت محرومیت و ۲ بازیکن را به علت مصدومیت در اختیار نداریم. امیدوارم بتوانیم در بازی پیش رو، یک بازی جوانمردانه داشته باشیم و تیمی که حقش است، پیروز میدان شود. بیشتر بخوانید: فولاد با پیروزی مقابل نساجی به آسیا رفت/ بازیکن سابق استقلال ستاره این روز‌های نکونام

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.