بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خوشحالی ربیعی از بازگشت هواداران به استادیوم‌ها

منبع : خبرگزاری ایسنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 13 فروردین 1401 | 19:30

سرمربی مس رفسنجان خوشحال است که بازی تیمش مقابل تراکتور قرار است با حضور هواداران برگزار شود. به گزارش ایسنا، محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان بعد از ظهر روز شنبه پیش از بازی تیمش مقابل تراکتور در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: خوشحام که اولین بازی ما در حضور تماشاگران تبریزی برگزار می‌شود. شاید برخی‌ها نسبت به این مساله ناراحت باشند اما لذت فوتبال با تماشاگران را می‌دانم. امیدوارم تراکتور در ادامه راه موفق باشد.

ربیعی ادامه داد: ما ۲ بازی با تراکتور در نیم فصل اول انجام دادیم و تیمی بسیار پرمهره و خوب است. بازی سختی برای هر دو تیم‌ خواهد بود. در این بازی سید مهدی حسینی را به علت محرومیت و ۲ بازیکن را به علت مصدومیت در اختیار نداریم و امیدوارم بتوانیم در بازی پیش رو، یک بازی جوانمردانه داشته باشیم و تیمی که حقش است، پیروز میدان شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.