بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بانوان هند – بانوان ایران؛ تک امتیاز تاریخی ای که سوخت!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 13 فروردین 1401 | 18:16

قسمت آخر از این سلسله مطالب به بازی بانوان ایران – هند برمی گردد بر می گردد.

به گزارش طرفداری، بازی افتتاحیه رسمی تورنمنت جام ملت های آسیا بانوان در تاریخ  ۳۰ دی ۱۴۰۰ از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز شد؛ تقابل تیم‌های ملی فوتبال زنان ایران و زنان هند برگزار شد.

زنان ایران در نخستین تجربه حضور خود در جام ملت‌ها به دنبال ادامه روند تاریخ‌سازی و خلق شگفتی خود بودند و در مقابل هندی‌ها که جزو تیم‌های باتجربه در جام ملت‌ها به شمار می‌رفتند و نهمین دوره حضور خود را در جام ملت‌ها تجربه می‌کردند.

بازی از سوی شاگردان مریم ایراندوست تهاجمی‌تر آغاز شد و حتی تیرک دروازه هند هم توسط نگین زندی به لرزه در آمد اما در ادامه مالکیت توپ و میدان در اختیار هندی‌ها قرار گرفت و آن‌ها حملات پی در پی روی دروازه ایران داشتند که به خوبی خط دفاعی ایران توانست بازی را مدیریت کند.

در نیمه دوم هندی‌ها برای رسیدن به گل برتری یکپارچه حمله شده بودند که درخشش زهره کودایی مانع از فروپاشی دروازه ایران شد و سنگربان ایران با ارائه نمایشی استثنایی از خود اجازه نداد هندی‌ها بتوانند دروازه ایران را باز کنند تا در نهایت بازی با تساوی بدون گل مساوی و با تقسیم امتیازات به پایان برسد.

هندی‌ها بعد از کسب دو نایب قهرمانی، در خانه در جستجوی جام قهرمانی آسیا بودند اما تنها چند روز بعد به دلیل ابتلای بازیکنانش به کرونا به کلی از جدول مسابقات حذف شد تا این تک امتیاز تاریخی از بین برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.