ژاوی: نباید به گاوی و آرائوخو اجازه بدهیم که بارسا را ترک کنند
منبع : طرفداری
ژاوی همچنان امید زیادی به تمدید قرارداد دو ستاره جوان تیمش دارد.
طرفداری | فردا شب از چارچوب هفته سیام لالیگا اسپانیا، بارسلونا و سویا در نیوکمپ به مصاف هم میروند. روند درخشان بارسلونا در مسابقات اخیر حالا آنها را در آستانه بازگشت به رده دوم جدول قرار داده است و بدون توجه به انجام یک بازی کمتر، پیروزی در برابر سویا به معنی صعود بارسا به جایگاه دوم خواهد بود. ژاوی با حضور در کنفرانس خبری پیش از دیدار فردا، راجع به شرایط تیمش صحبت کرد:
بازی با سویا یک فینال دیگر برای ما خواهد بود. در ادامه روند نتایج خوب اخیرمان، میتوانیم با پیروزی مقابل سویا به رده دوم جدول برسیم. باید عملکرد اخیر تیم را تثبیت کنیم و توانایی تیم برای غلبه بر هر رقیبی را نشان بدهیم. به حضور و حمایت هوادارانمان نیاز داریم.
ژاوی هنوز از جبران فاصله امتیازی با رئال مادرید ناامید نشده است:
قطعا اتفاقات بازی امشب رئال مادرید در ویگو را دنبال میکنیم. با این وجود، تمرکز ما باید روی کار خودمان باشد و به این فکر میکنیم که به رده دوم جدول برسیم. هدف ما صعود به لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد است. در ماه نوامبر وضعیت بسیار پیچیده بود، حالا چالش ما کسب بالاترین رتبه ممکن در لالیگا و قهرمانی لیگ اروپا است.
در مورد بازار نقل و انتقالات صحبت نمیکنم. در مقطع مهمی از فصل قرار داریم و در خصوص چیزی به جز بازیهای تیم صحبت نخواهم کرد. این حقیقت دارد که باشگاه در حال کار کردن روی جذب بازیکنان جدید است اما من هیچ اسمی به شما نخواهم داد. هیچ روز آرام و ساکتی نداریم چون اینجا بارسا است. اینجا همیشه تنشهایی وجود دارد و من از آن آگاه هستم. این شرایط را دوست دارم.
زمان بازگشت آنسو فاتی به شرایط او بستگی دارد، باید تمرینات بیشتری را همراه تیم پشت سر بگذارد. او در این مدت خیلی خوشحال بوده است. زمانی او را در زمین بازی خواهید دید که شرایط خیلی خوبی داشته باشد.
فوتبال زنان با مردان تفاوتهایی دارد. قطعا تفاوتهای فیزیکی زیادی وجود دارد اما من از تماشای بازیهای آنها لذت میبرم. واضح است که تیم زنان هم از فلسفه بارسلونا پیروی میکند. تماشای بازی آنها در روز ال کلاسیکو سرگرمکننده بود.
وضعیت تمدید قرارداد گاوی و آرائوخو:
گاوی و آرائوخو اهمیت بسیار زیادی برای آینده ما خواهند داشت. بارسا نمیتواند اجازه خروج آنها از باشگاه را بدهد. من مثبتنگر هستم و ترجیح میدهم فکر کنم که هر دوی آنها قراردادشان را تمدید خواهند کرد.












