بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ایران ضعیف‌ترین تیم گروه B است!

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 13 فروردین 1401 | 15:00

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی ایران در قرعه کشی جام جهانی، در گروه B در کنار انگلیس، آمریکا و برنده پلی آف قرار گرفت.

آاس نوشته است که انگلیس موظف به صعود از این گروه است و هر اتفاقی غیر از این می‌تواند یک فاجعه قلمداد شود. سه شیرها از نگاه این نشریه از چنان سطح بالایی برخوردار هستند که کار دشواری برای رسیدن به یک‌هشتم نهایی نداشته باشند.

آاس ایران را ضعیف‌ترین تیم گروه عنوان کرده و از امریکا به‌عنوان تیمی در حال پیشرفت و تکامل یاد کرده است. از نگاه آاس، هر تیمی از پلی‌آف اروپا صعود کند، پس از انگلیس، شانس دوم رسیدن به یک‌هشتم نهایی جام جهانی خواهد بود. بیشتر بخوانید: پیش بینی جالب یحیی گل محمدی از گروه ایران در جام جهانی سردار آزمون، به نماد ایران تبدیل شد/عکس علی دایی؛ سفیر سربلند فوتبال ایران/ عکس

۲۵۷ ۲۵۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.