ایران ضعیفترین تیم گروه B است!
منبع : خبرانلاین
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی ایران در قرعه کشی جام جهانی، در گروه B در کنار انگلیس، آمریکا و برنده پلی آف قرار گرفت.
آاس نوشته است که انگلیس موظف به صعود از این گروه است و هر اتفاقی غیر از این میتواند یک فاجعه قلمداد شود. سه شیرها از نگاه این نشریه از چنان سطح بالایی برخوردار هستند که کار دشواری برای رسیدن به یکهشتم نهایی نداشته باشند.
آاس ایران را ضعیفترین تیم گروه عنوان کرده و از امریکا بهعنوان تیمی در حال پیشرفت و تکامل یاد کرده است. از نگاه آاس، هر تیمی از پلیآف اروپا صعود کند، پس از انگلیس، شانس دوم رسیدن به یکهشتم نهایی جام جهانی خواهد بود. بیشتر بخوانید: پیش بینی جالب یحیی گل محمدی از گروه ایران در جام جهانی سردار آزمون، به نماد ایران تبدیل شد/عکس علی دایی؛ سفیر سربلند فوتبال ایران/ عکس
۲۵۷ ۲۵۱


پاداش های نجومی فیفا برای جام جهانی ۲۰۲۲ ؛ به تیم ملی ایران چقدر خواهد رسید ؟
سنگ تمام خاص اسطوره پرسپولیس برای علی دایی + جزئیات
نقش جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قهرمانی استقلال در لیگ برتر !
خبری مهم از آماده سازی تیم ملی ایران برای جام جهانی
واکنش خبرساز اسکوچیچ به دیدار سیاسی ایران و آمریکا + جزئیات
واکنش سیاسی سرمربی انگلیس به تقابل با تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی خبرساز شد









