بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خداحافظی دوباره الهامی از بازیکنان نساجی

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 13 فروردین 1401 | 13:15

ساکت الهامی از بازیکنان نساجی خداحافظی کرد و به نظر می‌رسد در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال نساجی روز گذشته در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و با ۲۷ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول باقی ماند.

پس از این دیدار ساکت الهامی که در نشست خبری پس از بازی با فولاد هم شرکت نکرده بود، در رختکن با بازیکنان نساجی خداحافظی و اعلام کرد که دیگر به این تیم برنمی‌گردد. این برای دومین بار در فصل جاری است که الهامی قصد جدایی از نساجی را دارد انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.