خداحافظی دوباره الهامی از بازیکنان نساجی
منبع : خبرگزاری ایلنا
ساکت الهامی از بازیکنان نساجی خداحافظی کرد و به نظر میرسد در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.
به گزارش ایلنا، تیم فوتبال نساجی روز گذشته در چارچوب هفته بیستوچهارم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و با ۲۷ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول باقی ماند.
پس از این دیدار ساکت الهامی که در نشست خبری پس از بازی با فولاد هم شرکت نکرده بود، در رختکن با بازیکنان نساجی خداحافظی و اعلام کرد که دیگر به این تیم برنمیگردد. این برای دومین بار در فصل جاری است که الهامی قصد جدایی از نساجی را دارد انتهای پیام/


عصای دست کارلوس کی روش در تیم ملی مشخص شد
تیم مطرح لیگ برتری حریف تدارکاتی شاگردان مهدی مهدوی کیا
سنگ تمام سرمربی مطرح لیگ برتری برای استقلال
چالش جذاب مهدی مهدوی کیا با یحیی گل محمدی + جزئیات
مهدی مهدوی کیا رودرروی سرخپوشان
واکنش عجیب سرمربی تیم لیگ برتری به حمله گل محمدی به داور دربی









