خداحافظی دوباره الهامی از بازیکنان نساجی
منبع : خبرگزاری تسنیم
– اخبار ورزشی –
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال نساجی روز گذشته (جمعه – ۱۲ فروردین ماه) در چارچوب هفته بیستوچهارم مقابل فولاد خوزستان با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و با ۲۷ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول باقی ماند.
پس از این دیدار ساکت الهامی که در نشست خبری پس از بازی با فولاد هم شرکت نکرده بود، در رختکن با بازیکنان نساجی خداحافظی و اعلام کرد که دیگر به تیم برنمیگردد. این برای دومین بار در این فصل است که الهامی قصد جدایی از نساجی را دارد و باید ببینیم مدیران این باشگاه چه تصمیمی خواهند گرفت.لیگ برتر فوتبال| فولاد خوزستان قرن جدید با برد آغاز کرد/ دبل یک استقلالی قبل از آغاز سفر آسیایی
انتهای پیام/


عصای دست کارلوس کی روش در تیم ملی مشخص شد
تیم مطرح لیگ برتری حریف تدارکاتی شاگردان مهدی مهدوی کیا
سنگ تمام سرمربی مطرح لیگ برتری برای استقلال
واکنش عجیب سرمربی تیم لیگ برتری به حمله گل محمدی به داور دربی
سرمربی استقلالی برعلیه فرهاد مجیدی و قهرمانی آبی پوشان + سند
واکنش معنادار سرمربی تیم مطرح شهرستانی به سربازی بازیکنان استقلال









