بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خداحافظی دوباره الهامی از بازیکنان نساجی

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 13 فروردین 1401 | 12:29

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال نساجی روز گذشته (جمعه – ۱۲ فروردین ماه) در چارچوب هفته بیست‌وچهارم مقابل فولاد خوزستان با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و با ۲۷ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول باقی ماند.

پس از این دیدار ساکت الهامی که در نشست خبری پس از بازی با فولاد هم شرکت نکرده بود، در رختکن با بازیکنان نساجی خداحافظی و اعلام کرد که دیگر به تیم برنمی‌گردد. این برای دومین بار در این فصل است که الهامی قصد جدایی از نساجی را دارد و باید ببینیم مدیران این باشگاه چه تصمیمی خواهند گرفت.لیگ برتر فوتبال| فولاد خوزستان قرن جدید با برد آغاز کرد/ دبل یک استقلالی قبل از آغاز سفر آسیایی

 

انتهای پیام/ 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.