بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

الهامی از بازیکنانش خداحافظی کرد/ پایان کار ساکت در نساجی؟

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 13 فروردین 1401 | 12:14

خبرگزاری میزان – تیم فوتبال نساجی در حالی روز گذشته در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر ورزشگاه اما‌رضا (ع) مشهد با ۲ گل‌ مغلوب فولاد خوزستان شد که در پایان این مسابقه ساکت الهامی در نشست خبری بعداز این دیدار حاضر نشد.

در این خصوص شایعاتی زیادی منتشر شده است از جمله اینکه گفته می‌شود بعد از این ناکامی و سومین شکست پیاپی، ساکت الهامی در رختکن از شاگردانش خداحافظی کرده است.

البته استعفای الهامی هنوز به صورت رسمی اعلام نشده و باید منتظر واکنش مدیران نساجی در فاصله‌ ۶ هفته تا پایان لیگ ماند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.