بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خداحافظی با بازیکنان در رختکن؛ پایان کار ساکت الهامی در نساجی مازندران؟

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 13 فروردین 1401 | 11:47

ممکن است ساکت الهامی از نساجی جدا شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از ورزش سه، بعد از شکست دو گله تیم فوتبال نساجی در مقابل فولاد خوزستان در هفته‌ی بیست و چهارم که باعث سومین ناکامی پیاپی در کسب ۳ امتیاز شد، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی در رختکن ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد از شاگردانش خداحافظی کرد.

الهامی در طول این فصل چند نوبت نسبت به عملکرد فنی خود گلایه‌هایی را صراحتاً اعلام کرده و سرانجام تصمیم گرفت تا از سمت خود کناره‌گیری کند و با  شاگردانش خداحافظی داشت.

البته هنوز به صورت رسمی استعفای ساکت الهامی از هدایت نساجی مازندران اعلام نشده و اگر این استعفا به صورت رسمی تقدیم مدیریت باشگاه شود، باید منتظر واکنش مدیران نساجی در فاصله‌ی ۶ هفته تا پایان لیگ ماند و دید آیا تغییراتی در کادرفنی نساجی ایجاد خواهد شد یا با رد استعفای الهامی، این سرمربی باتجربه کماکان سکاندار نساجی می‌ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.