بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اولین زندانی با مچ‌بند الکترونیکی در زمین فوتبال!/عکس

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 13 فروردین 1401 | 8:00

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ در ۲ آوریل ۲۰۰۵ (۱۳ فروردین ۱۳۸۴) برای اولین بار در تاریخ یک بازیکن با مچ بند الکترونیکی در لیگ جزیره به میدان رفت.

جرمین پنانت بازیکن قرضی آرسنال به بیرمنگام به خاطر رانندگی در حالت مستی و بدون بیمه مجبور شد ۳۱ روز را در زندان سپری کند او بعد از بازگشت باید مدت زمان باقی مانده از سه ماه محکومیت خود را با مچ بند الکترونیکی می گذراند.

داور دیدار بیرمنگام و اسپرز یعنی هاوارد وب نامدار به پنانت اجازه داد تا با همان مچ بند در زمین مسابقه حاضر شود.

۲۵۳۲۵۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.