دراگان اسکوچیچ: شاید برای اولین بار صعود کنیم؛ به مسائل سیاسی با آمریکا توجهی نمی کنم
منبع : طرفداری
تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با انگلیس، آمریکا و برنده پلی آف اروپا همگروه شد. دراگان اسکوچیچ از این قرعه ناراضی نیست.
به گزارش طرفداری، اسکوچیچ درخصوص قرعه ایران گفت:
من فکر میکنم قرعه ما میتوانست بدتر از این هم باشد. این جام جهانی است و همه تیمهای شرکتکننده خوب هستند. در گروه ما تیم ملی انگلیس یکی از مدعیان کسب جام است ولی تیم ما هم به اندازه کافی خوب هست که با دیگران قادر به رقابت باشد. ما تلاشمان را برای صعود خواهیم کرد. من همیشه گفتم تیم خیلی خوبی داریم و شاید بتوانیم برای اولین بار صعود کنیم.
سرمربی تیم ملی درخصوص احتمال جنجال ساز شدن بازی با آمریکا افزود:
به مسائل سیاسی با آمریکا توجه نمیکنم، ما این مسئله را قبلا در بازیای مثل دیدار باعراق نشان دادیم و توجهی به این مسائل نداریم. چیزهایی در بین دو کشور هست اما ما فقط به فوتبال فکر میکنیم. من قبلا هم گفتم که ما به چیزهای خارجی کاری نداریم و به عنوان سرمربی فقط باید به فوتبال فکر کنم.
دقیق آنالیز نکردم اما به نظرم میآید اسکاتلند و ولز هم فوتبالی شبیه به انگلیس و آمریکا داشته باشند در گروه ما. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه پیش خواهد آمد. انگلیس از دید من سختترین تیم است.
اسکوچیچ در واکنش به سوالی مبنی بر هدر رفتن موقعیت طارمی مقابل پرتغال گفت:
الان وقت صحبت درباره گذشته نیست و ما باید خودمان را به بهترین شکل آماده این مسابقات کنیم. تنها چیزی که من برایش دعا میکنم این است که در زمان برگزاری جام جهانی، تمام بازیکنانمان سلامت و صحیح و سالم باشند.
قرعه میتوانست بدتر هم باشد. مثلا هم گروهی با اسپانیا و آلمان. اما همچنان کار ما دشوار خواهد بود و نمیشود در جام جهانی انتظار گروه ساده داشت. هر مسابقه در جام جهانی، ویژه خواهد بود.












