سرمربی انگلیس: باید از گروهمان صعود کنیم
منبع : خبرگزاری ایرنا
به گزارش ایرنا، گرث ساوتگیت درباره همگروهی تیمش با ایران، آمریکا و برنده پلیآف اروپایی (ولز، اوکراین یا اسکاتلند) در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: مدت زیادی است که با دو تیم اول گروهمان یعنی ایران و آمریکا، بازی نکردیم و همچنبن تیم سوم گروه هم هنوز مشخص نیست و ممکن است دربی بریتانیا برگزار شود.
وی افزود: باید از گروهمان صعود کنیم. هدف اول ما راهیابی به مرحله حذفی است و سپس از آنجا دنبال اهداف دیگرمان خواهیم رفت.
سرمربی تیم ملی انگلیس تاکید کرد: وقتی در سید اول قرار داشته باشید این مزیت را دارید که با شش یا هفت تیم بزرگ روبهرو نشوید. اکثر تیمهای سید اولی از گروهشان راضی هستند.
وی گفت: تیمهای سطح بالایی هم در سید دوم وجود داشتند. ایالات متحده آمریکا تیم جالبی است. آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند و ما میدانیم که آنها چه تواناییهایی دارند.


پاداش های نجومی فیفا برای جام جهانی ۲۰۲۲ ؛ به تیم ملی ایران چقدر خواهد رسید ؟
نقش جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قهرمانی استقلال در لیگ برتر !
خبری مهم از آماده سازی تیم ملی ایران برای جام جهانی
شرط موفقیت تیم ملی ایران در جام جهانی از زبان پیشکسوت مطرح فوتبال
نظر معنادار و سیاسی گری نویل درباره همگروهی تیم ملی ایران با آمریکا و انگلیس
واکنش اسکوچیچ به همگروهی ایران با انگلیس و آمریکا









