بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی انگلیس: باید از گروهمان صعود کنیم

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 12 فروردین 1401 | 23:31

به گزارش ایرنا،  گرث ساوت‌گیت درباره همگروهی تیمش با ایران، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپایی (ولز، اوکراین یا اسکاتلند) در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: مدت زیادی است که با دو تیم اول گروه‌مان یعنی ایران و آمریکا، بازی نکردیم و همچنبن تیم سوم گروه هم هنوز مشخص نیست و ممکن است دربی بریتانیا برگزار شود.

وی افزود: باید از گروه‌مان صعود کنیم. هدف اول ما راهیابی به مرحله حذفی است و سپس از آنجا دنبال اهداف دیگرمان خواهیم رفت.

سرمربی تیم ملی انگلیس تاکید کرد: وقتی در سید اول قرار داشته باشید این مزیت را دارید که با شش یا هفت تیم بزرگ روبه‌رو نشوید. اکثر تیم‌های سید اولی از گروه‌شان راضی هستند.

وی گفت: تیم‌های سطح بالایی هم در سید دوم وجود داشتند. ایالات متحده آمریکا تیم جالبی است. آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند و ما می‌دانیم که آنها چه توانایی‌هایی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.