بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نکونام: قرعه‌کشی جام جهانی؟ نظری ندارم/ حقیقی خیلی خوب کار کرد

منبع : خبرگزاری ایسنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 12 فروردین 1401 | 23:15

سرمربی فولاد معتقد است که می‌توانستند گل‌های بیشتری به نساجی بزنند. به گزارش ایسنا، فولاد امروز (جمعه) در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر صفر نساجی را شکست داد. جواد نکونام در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل نساجی اظهار کرد: امیدوارم فوتبال ایران در سال جدید شکل بهتری به خود بگیرد و تیم ملی هم در جام جهانی موفق باشد. می‌دانستیم که بازی سختی مقابل تیم باکیفیت نساجی داریم. نساجی بازیکنان باسابقه‌ای دارد که می تواند در لحظه مسیر و جریان را عوض کنند. در تعطیلات فقط می توانستیم تمرین کنیم و بازی‌ دوستانه به خاطر شرایط کرونایی ممکن نبود.

وی افزود: باید تیم را در سلامت کامل راهی آسیا می‌کردیم. یک ربع اول  بازی خوب نبودیم اما بعد از آن بازی را کنترل کردیم. یک گل سالم ما هم فکر کنم به اشتباه اعلام نشد، فشار مسابقات هر بازی بیشتر می‌شود. در نهایت گل‌های بیشتری هم می‌شد بزنیم اما حقیقی خیلی خوب کار کرد و یک توپ هم به تیر دروازه خورد.

نکونام در خصوص ترجیحش برای هم‌گروه‌های تیم ملی گفت: صحبتی در این خصوص ندارم و فقط برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.