بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ساوت گیت:‌ آمریکا تیم جذابی است/ از ایران شناخت زیادی ندارم

منبع : خبرگزاری ایسنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 12 فروردین 1401 | 23:15

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس به ارزیابی خود از گروه تیمش در جام جهانی پرداخت. به گزارش ایسنا و به نقل از گاردین، گرت ساوت گیت سرمربی انگلیس در واکنش به قرعه انگلیس گفت:‌ بازی ما در روز اول است، بنابراین کاملاً مشخص است که برنامه ما اکنون به پایان رساندن لیگ برتر است و باید به خوبی برای جام جهانی آماده شویم. هدف اول این است که گروه را بدون توجه به رقیبان به عنوان تیم نخست به پایان ببریم. فعلا تمام افکار ما با اوکراین و مردم اوکراین است. امیدوارم اوکراین هر زمان آماده بود در پلی آف بازی کند و بتواند به خوبی بازی‌های خود را با توجه به مشکلی که دارد به پایان ببرد.

او ادامه داد: با ایران و آمریکا زیاد بازی نکرده‌ایم و شناخت زیادی از ایران نداریم. وقتی در سید نخست هستیم یعنی احتمال رویارویی با تیم های بزرگ کم می شود و اکثرا در همه گروه ها این طور است که تیم های بزرگ با هم روبرو نشدند. ایالات متحده آمریکا تیم جالبی است، من بارها با گرگ برهالتر سرمربی این تیم  ملاقات کرده‌ام و چند گفت‌وگوی طولانی داشته‌ام. آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند و ما می دانیم که آنها به عنوان یک ملت چه توانایی هایی دارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.