بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی تیم ملی انگلیس: هدف اول ما صعود از گروه است

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 12 فروردین 1401 | 23:14

سرمربی تیم ملی انگلیس بعد از همگروهی با ایران در جام جهانی واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال کشورمان امشب در قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در گروه دوم با تیم های انگلیس، آمریکا و پلی آف اروپا رقیب شد.

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، در گفتگو با بی‌بی‌سی اسپورت درباره قرعه کشی، گفت: آمریکا و ایران تیم‌هایی هستند که از سال های دور باهم بازی نکردند و تیم سوم ناشناخته است اما دربی احتمالی بریتانیا را رقم می‌زند.

وی افزود: ما باید از گروه صعود کنیم. هدف اول ما صعود از گروه است. در این شرایط، تمام افکار ما با مردم اوکراین است و باید ببنیم چه اتفاقی برای آنها رخ می دهد.

سرمربی انگلیس ادامه داد: اکثر تیم‌های اول از گروهی که به دست می‌آورند راضی هستند. تیم‌هایی با رتبه بالا در گلدان دو وجود دارند. ایالات متحده آمریکا تیم جالبی است. آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند و ما می دانیم که آنها می توانند چه توانایی هایی داشته باشند. انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.