سرمربی تیم ملی انگلیس: هدف اول ما صعود از گروه است
منبع : خبرگزاری ایلنا
سرمربی تیم ملی انگلیس بعد از همگروهی با ایران در جام جهانی واکنش نشان داد.
به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال کشورمان امشب در قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در گروه دوم با تیم های انگلیس، آمریکا و پلی آف اروپا رقیب شد.
گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، در گفتگو با بیبیسی اسپورت درباره قرعه کشی، گفت: آمریکا و ایران تیمهایی هستند که از سال های دور باهم بازی نکردند و تیم سوم ناشناخته است اما دربی احتمالی بریتانیا را رقم میزند.
وی افزود: ما باید از گروه صعود کنیم. هدف اول ما صعود از گروه است. در این شرایط، تمام افکار ما با مردم اوکراین است و باید ببنیم چه اتفاقی برای آنها رخ می دهد.
سرمربی انگلیس ادامه داد: اکثر تیمهای اول از گروهی که به دست میآورند راضی هستند. تیمهایی با رتبه بالا در گلدان دو وجود دارند. ایالات متحده آمریکا تیم جالبی است. آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند و ما می دانیم که آنها می توانند چه توانایی هایی داشته باشند. انتهای پیام/


پاتک تاریخی به تیم ملی در جام جهانی ؛ سرمربی ایرانی روی نیمکت آمریکا
رویارویی احتمالی تیم ملی برابر قهرمان آفریقا در دیداری دوستانه
پیام تبریک دو کشور آسیایی به ایران پس از صعود به جام جهانی
خبری بسیار مهم از پوشش تلویزیونی جام جهانی در ایران
تاسف تامل برانگیز پیشکسوت فوتبال ایران برای اسکوچیچ
آمادگی ایران برای شراکت با قطر در برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲









