بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اولین واکنش سرمربی انگلیس به هم‌گروهی با ایران و آمریکا/ خط و نشان ساوت‌گیت برای تیم‌های گروه

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 12 فروردین 1401 | 23:03

خبرورزشی – گرت ساوت گیت سرمربی انگلیس پس از هم‌گروهی با تیم‌های ایران و آمریکا و برنده پلی‌آف اروپا در گروه B جام‌جهانی گفت:‌ ما در روز اول هستیم، بنابراین کاملاً مشخص است که برنامه ما اکنون به پایان رساندن لیگ برتر است و باید به خوبی برای جام جهانی آماده شد. هدف اول این است که گروه را بدون توجه به رقیبان به عنوان تیم نخست به پایان ببریم. فعلا تمام افکار ما با اوکراین و مردم اوکراین است. امیدوارم اوکراین هر زمان آماده بود در پلی‌آف بازی کند و بتواند به خوبی بازی‌های خود را با توجه به مشکلی که دارد به پایان ببرد.

او ادامه داد: وقتی در سید نخست هستیم یعنی احتمال رویارویی با تیم‌های بزرگ کم می‌شود و اکثرا در همه گروه‌ها این طور است که تیم‌های بزرگ با هم روبه‌رو نشدند. ایالات متحده آمریکا تیم جالبی است، من بارها با گرگ برهالتر سرمربی این تیم ملاقات کرده‌ام و چند گفت‌وگوی طولانی داشته‌ام. آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند و ما می‌دانیم که آنها به عنوان یک ملت چه توانایی‌هایی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.