بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عابدزاده: تیم ملی در گروه خوبی قرار گرفت

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 12 فروردین 1401 | 23:02

به گزارش ایرنا، مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتبال جمعه شب برگزار شد که تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های انگلیس، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپا (ولز با برنده اسکاتلند و اوکراین) در گروه دوم قرار گرفت.

امیر عادبزاده در گفت و گویی اظهار داشت: قرعه خیلی خوبی برای ایران بود. از همان ابتدا دوست داشتم در گروه B قرار بگیریم.

وی افزود: در این گروه تیم های خوبی هستند و همه چیز بستگی به خودمان دارد و باید با آماده سازی خوب به مصاف تیم ها برویم تا صعود کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.