بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گرگ بلهارتر: با ساوت گیت رفیق صمیمی هستم

منبع : خبرگزاری ایسنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 12 فروردین 1401 | 23:02

سرمربی تیم ملی آمریکا از رابطه خوب خود با گرت ساوت گیت گفت. به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، گرگ بلهارتر، سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا درباره گروه تیمش در جام جهانی گفت:‌ من و ساوت‌گیت (سرمربی انگلیس)  خیلی با هم رابطه خوبی داریم. او الگوی من است و همیشه در کنار من بوده و به من توصیه می کند.

او ادامه داد: زمانی که برای اولین بار به عنوان مربی تیم ملی آمریکا مشغول به کار شدم، به او به عنوان یک الگو نگاه می کردم و برای کاری که او انجام می دهد احترام زیادی قائل هستم. از آن زمان با هم در ارتبااط هستیم و خیلی با هم درباره مسائل مختلف فوتبال صحبت می کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.