بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ماجدی: گروه‌مان در جام جهانی نرمال است

منبع : خبرگزاری ایسنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 12 فروردین 1401 | 22:46

سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال می‌گوید گروه ایران در جام جهانی نرمال است و نه چندان سخت و نه آسان است. به گزارش ایسنا، میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال در واکنش به هم‌گروهی ایران با انگلیس، آمریکا و نماینده اروپا (برنده دیدار ولز – اسکاتلند یا اوکراین) گفت: هر ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی، قطعا برای پیروزی بازی می کنند. فکر می‌کنم گروه ما نرمال است و نمی‌توان از نام انگلستان گذشت. تیم آمریکا هم شرایط خاص خود را دارد. باید ببینیم از میان سه تیم اروپایی کدام یک در گروه ماست. با برنامه‌ریزی بهتر و دیدارهای دوستانه می توانیم امتیازها را جمع کنیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال ایران درباره رایزنی‌ها برای برگزاری دیدار دوستانه تا جام جهانی اظهار کرد: ما دو روزی است که صحبت‌های اولیه را با تیم‌های مختلف داشتیم. با تیمی هم صحبت کردیم که در گروه ما قرار گرفت و نمی‌توانیم با آن‌ها بازی کنیم. ان‌شاء‌الله سعی می‌کنیم با تیم‌هایی که سرمربی تیم ملی مدنظر دارد و برای تیم ملی ما مناسب است، بازی داشته باشیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.