بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ساوت‌گیت: رویارویی با ایران و آمریکا؟ باید از گروه‌مان صعود کنیم

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 12 فروردین 1401 | 22:45

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گرت ساوت‌گیت در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌‌سی اسپورت»، درباره همگروهی تیمش با ایران، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپایی (ولز، اوکراین یا اسکاتلند) در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: مدت زیادی است که با دو تیم اول گروه‌مان یعنی ایران و آمریکا، بازی نکرده‌ایم و تیم سوم گروه هم هنوز مشخص نیست و ممکن است دربی بریتانیا شود. باید از گروه‌مان صعود کنیم. هدف اول ما راهیابی به مرحله حذفی است و سپس از آنجا اهداف دیگرمان را پیگیری می‌کنیم.شیرر: انگلیس در گروه مرگ نیست اما گروه بازی است

سرمربی انگلیس افزود: وقتی در سید اول قرار می‌گیرید، این مزیت را خواهید داشت که با شش یا هفت تیم بزرگ روبه‌رو نشوید. اکثر تیم‌های سید اولی از گروه‌شان راضی خواهند بود. تیم‌های سطح بالایی هم در سید دوم وجود داشتند. ایالات متحده آمریکا تیم جالبی است. آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند و ما می‌دانیم که آنها چه توانایی‌هایی دارند.سان: تقابل «آمریکا – ایران»، مادر نبردهای فوتبالی است

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.