بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

قلی زاده: گروه خوبی داریم/ دوست داشتم با برزیل همگروه می شدیم

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 12 فروردین 1401 | 22:31

به گزارش ایرنا، مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتبال جمعه شب برگزار شد که تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های انگلیس، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپا (ولز با برنده اسکاتلند و اوکراین) در گروه دوم قرار گرفت.

علی قلی زاده جمعه شب در گفت و گویی، اظهار داشت: قرعه خوبی بود اما دوست داشتم با برزیل همگروه شویم اما امیدوارم بتوانیم از گروه خود صعود کنیم.

وی افزود: البته با تدابیری که مسوولان می اندیشند این صعود محقق خواهد شد. مسوولان باید خیلی به فکر ما باشند زیرا پای آینده فوتبال ایران در میان است و امیدوارم کارهایی که انجام می دهند به نفع ما باشد تا بتوانیم با بازی خوب پاسخ آنها را در جام جهانی بدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.