بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نویدکیا: در بهترین زمان ممکن به گل رسیدیم/ می‌توانستیم شانس هایمان را بهتر امتحان کنیم

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 12 فروردین 1401 | 20:59

خبرگزاری میزان – محرم نویدکیا در نشست خبری پس از دیدار سپاهان مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*مثل همیشه بازی فوق العاده جذابی بود. بازی این دو تیم جذاب است چون سعی می کنند فوتبال خوبی بازی کنند و این مساله موقعیت های زیادی ایجاد می کند. تمام هواداران در منزل از این بازی لذت بردند. یک نقطه تاریک داشتیم. اعلام کردند بازی با هوادار است اما متاسفانه آن ها را در استادیوم ندیدیم. ای کاش بودند و از این بازی لذت می بردند.

*کار در اوایل پایاپای پیش می رفت. در بهترین زمان ممکن به گل رسیدیم و به همین خاطر از فشار خارج شدیم. بعد از آن حریف بازی خوبی انجام داد و چند موقعیت خوب هم داشت. ولی بازی را خوب اداره کردیم و به گل دوم و سوم رسیدیم. این اتفاق باعث شد از لحاظ ساختاری شرایط بهتری پیدا کنیم. بتوانیم عقب زمین خوب پاس بدهیم و با اعتماد به نفس بیشتری بازی را اداره کنیم.

*در این نیمه حریف با تعویض هایش سعی کرد فشار بیشتری بیاورد و از کناره‌ها ضربه بزند. ارسال‌های خوبی داشتند. موقعیت های خوبی ایجاد کردند. اگر کمی منطقی تر و باهوش تر بودیم روی ضدحملات فضاهای خیلی خوبی داشتیم.

*به عنوان یک تیم حرفه ای باید از فضاهای پشت مدافعین خیلی بهتر استفاده می کردیم. چندبار استفاده کردیم ولی باید بیشتر استفاده می کردیم. باید می توانستیم شانس هایمان را بهتر امتحان کنیم. در مجموع بازی جذابی بود. این دو تیم خیلی خوب بازی می کنند. به خاطر نوع فوتبالشان حس خوبی به هواداران می دهند. امیدوارم تیم صنعت نفت آبادان موفق باشد. تیم خوبی هستند و فوتبال خوبی بازی می کنند. همینکه فوتبال بازی می کنند برایم لذت بخش است. بیشتر بخوانید: و ناگهان دُم خروس بیرون زد/ وقتی اصولی فراموش می‌کند مسئول بی‌تدبیری دیدار با لبنان است

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.