بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

به روز رسانی|نویدکیا: نبود هواداران در ورزشگاه نقطه تاریک بازی بود

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 12 فروردین 1401 | 20:30

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محرم نویدکیا در نشست خبری پس از پیروزی ۴ بر ۲ مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: مثل همیشه بازی فوق العاده جذابی بود. بازی این دو تیم جذاب است چون سعی می کنند فوتبال خوبی بازی کنند و این مساله موقعیت های زیادی ایجاد می کند. تمام هواداران در منزل از این بازی لذت بردند. یک نقطه تاریک داشتیم. اعلام کردند بازی با هوادار است اما متاسفانه آن ها را در استادیوم ندیدیم. ای کاش بودند و از این بازی لذت می بردند.

 

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.