الهامی در نشست خبری پس از شکست مقابل فولاد حاضر نشد
منبع : خبرگزاری فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ساکت الهامی پس از شکست ۲ بر صفر نساجی مقابل فولاد در نشست خبری شرکت نکرد.
البته با نظر سرمربی نساجی، شاهین بیانی دستیار وی همراه با مدیررسانهای این تیم با تاخیر زیاد به سالن نشست رفتند که در واکنش به این اتفاق، خبرنگاران در این نشست شرکت نکردند.
انتهای پیام/












