نساجی صفر – فولاد ۲/ دبل رضاوند در آستانه لیگ قهرمانان آسیا
منبع : خبرگزاری ایسنا
فولاد در آخرین دیدارش پیش از حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۲ بر صفر نساجی را شکست داد. به گزارش ایسنا، فولاد امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال مهمان نساجی بود که با نتیجه ۲ بر صفر در این دیدار پیروز شد.
در این دیدار آرش رضاوند هر دو گل فولاد را به ثمر رساند. اولی در دقیقه ۴۰ با ضربه سر به ثمر رسید که این توپ توسط مهدی شیری ارسال شده بود. گل دوم هم روی همکاری شیمبا و رضاوند به ثمر رسید.
با این نتیجه فولاد ۳۸ امتیازی شد و موقتا به رده چهارم جدول ردهبندی صعود کرد. نساجی هم با ۲۷ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت.
انتهای پیام


سزخ پوشان بازیکن کم آوردند؟! | آقای سرمربی: در بعضی پستها واقعاً دستمان خالی است
مهاجم گلزن فوتبال ایران به فولاد خوزستان پیوست
حضور مربی ۷۲ ساله در لیگ دسته اول









