لیگ برتر فوتبال| برتری فولاد مقابل نساجی در نیمه اول
منبع : خبرگزاری ایلنا
نیمه نخست دیدار تیمهای نساجی مازندران و فولاد خوزستان با برتری تیم میهمان به پایان رسید.
به گزارش ایلنا، در نخستین بازی لیگ برتر فوتبال ایران در قرن جدید، تیمهای نساجی مازندران و فولاد خوزستان از ساعت ۱۷ امروز (جمعه) در چارچوب هفته بیستوچهارم در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان نیمه نخست با برتری یک گله شاگردان جواد نکونام همراه شد.
تک گل این نیمه را آرش رضاوند در دقیقه ۴۱ برای فولاد به ثمر رساند. او با ضربه و روی سانتر مهدی شیری موفق به گشودن دروازه علیرضا حقیقی شد.
قضاوت بازی نساجی مازندران – فولاد خوزستان برعهده سیدمهدی مرجانزاده است. انتهای پیام/


عصای دست کارلوس کی روش در تیم ملی مشخص شد
امیدواری معنادار سرمربی استقلالی درباره لیگ قهرمانان آسیا
برنامه بازی های تیم سرمربی استقلالی در آسیا مشخص شد
تیم مطرح لیگ برتری حریف تدارکاتی شاگردان مهدی مهدوی کیا
چالش جذاب مهدی مهدوی کیا با یحیی گل محمدی + جزئیات
زمان رونمایی از خرید بزرگ مدیرعامل پرسپولیسی مشخص شد









