بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لیگ برتر فوتبال| برتری فولاد مقابل نساجی در نیمه اول

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 12 فروردین 1401 | 19:01

نیمه نخست دیدار تیم‌های نساجی مازندران و فولاد خوزستان با برتری تیم میهمان به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، در نخستین بازی لیگ برتر فوتبال ایران در قرن جدید،‌ تیم‌های نساجی مازندران و فولاد خوزستان از ساعت ۱۷ امروز (جمعه) در چارچوب هفته بیست‌وچهارم در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان نیمه نخست با برتری یک گله شاگردان جواد نکونام همراه شد.

تک گل این نیمه را آرش رضاوند در دقیقه ۴۱ برای فولاد به ثمر رساند. او با ضربه و روی سانتر مهدی شیری موفق به گشودن دروازه علیرضا حقیقی شد.

قضاوت بازی نساجی مازندران – فولاد خوزستان برعهده سیدمهدی مرجان‌زاده است. انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.