بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

برتری فولاد مقابل نساجی در نخستین نیمه قرن جدید با گل مشکوک

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 12 فروردین 1401 | 18:00

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم های نساجی و فولاد از ساعت ۱۷ امروز در نخستین بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر و البته اولین بازی این مسابقات در سال و قرن جدید بود در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد به مصاف هم رفتند که نیمه اول این مسابقه با برتری یک بر صفر شاگردان جواد نکونام به اتمام رسید.

داور: سید مهدی مرجان‌زاده

کمک‌ها: فرزاد بهرامی و امین زاهدی

کارت زرد: ساکت الهامی(سرمربی) از نساجی

کارت قرمز: –

گل: آرش رضاوند(۴۰) برای فولاد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.