بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نیک‌نفس: در بازی‌های حذفی برد مهم است

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 22:35

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: بازی با نود ارومیه گره خورد اما خدا را شکر بردیم. به گزارش ایلنا، زبیر نیک‌نفس پس از برتری استقلال در ضربات پنالتی دیدار با نود ارومیه اظهار داشت: نود تیم خیلی خوبی بود و جاندار بازی کرد. در این جور دیدارها باید زود گل بزنید تا بازی گره نخورد. وی ادامه داد: ابتدای بازی چند موقعیت داشتیم که به تیر خورد و به گل نرفت. دروازه‌بان‌شان هم روز خیلی خوبی داشت. بازی گره خورد و روی یک اتفاق گل خوردیم اما خدا را شکر بردیم. در این مسابقات برد مهم است.     انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.