مهری از هوادارن استقلال ها غدرخواهی کرد
منبع : خبرگزاری ایلنا
هافبک استقلال پس از دیدار با نود ارومیه از هواداران این تیم عذرخواهی کرد. به گزارش ایلنا، سعید مهری پس از برتری استقلال مقابل نود ارومیه در ضربات پنالتی اظهار داشت: فقط در میکسدزون ایستادم تا از هواداران عذرخواهی کنم. ممکن بود پنالتی خراب کردن من برای تیم ما گران تمام شود اما خدا را شکر توانستیم این بازی را ببریم. وی درباره شرایط خودش توضیح داد: معذرت میخواهم. فقط میخواستم همین را بگویم. انتهای پیام/


رونمایی از ترکیب استقلال مقابل پیکان
اعتراف تلخ مربی پرسپولیس پس از متوقف شدن مقابل تیم یک استقلالی
واکنش قاطع سرمربی استقلالی به انتقاد مربی پرسپولیس
آب سرد ستاره کروات بر سر باشگاه استقلال ؛ خبری از توافق نیست !
واکنش معنادار دست راست یحیی گل محمدی به رقابت با استقلال
ستاره محبوب فرهاد مجیدی در آستانه بازگشت به استقلال + جزئیات









