بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شایعه عجیب در خصوص یک مسئول/ حق مصاحبه در خصوص پرونده استقلال گرفته شد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 22:19

خبرورزشی – در روزهای اخیر با حکم کمیته انضباطی در خصوص باشگاه گل گهر و ۳ شکست برای این تیم سیرجانی، فضای لیگ برتر بد جوری به سمت شکایت و پیگیری پرونده‌های حقوقی از سوی باشگاه‌های دیگر رفته است. در همین رابطه باشگاه نساجی مازندران نیز به خاطر بازی کردن دو مهاجم خارجی استقلال نیز در خواست حقوقی دارد.

 ظاهرا مسولان باشگاه بعد از بازی تیمشان در روز ۲۸ آبان در هفته پنجم لیگ برتر با آبی پوشان که به تساوی بدون گل نیز ختم شد، به ناظر فدراسیون اعتراض خود را اعلام کردند و ناظر فدراسیون نیز درخواست باشگاه قائم شهری را یادداشت کرد. به همین دلیل مسولان باشگاه نساجی دیگر به صورت رسمی شکایت تنظیم نکردند و به کمیته انضباطی ارائه ندادند و در انتظار رسیدگی مسولان سازمان لیگ در این خصوص هستند.

شایان ذکر است مدیران سازمان لیگ نیز به ناظر آن بازی اعلام کردند در این مورد با هیچ رسانه ای مصاحبه‌ای نکند تا تکلیف این پرونده نیز مشخص شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.