بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هافبک استقلال: از هواداران معذرت می‌خواهم

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 21:21

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال امروز در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی ایران در ضربات پنالتی از تیم دسته‌دومی نود گذشت و راهی دور بعدی شد. سعید مهری پنالتی دوم استقلال را در این بازی از دست داد اما هم‌تیمی‌های او در ادامه اشتباهش را جبران کردند تا آبی‌پوشان حذف نشوند.

مهری در پایان بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از هواداران عذرخواهی می‌کنم. ممکن بود پنالتی که از دست دادم برای تیم گران تمام شود. حرف دیگری غیر از اینکه از هواداران عذرخواهی کنم ندارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.