هافبک استقلال: از هواداران معذرت میخواهم
منبع : خبرگزاری ایرنا
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال امروز در مرحله یکشانزدهم نهایی جام حذفی ایران در ضربات پنالتی از تیم دستهدومی نود گذشت و راهی دور بعدی شد. سعید مهری پنالتی دوم استقلال را در این بازی از دست داد اما همتیمیهای او در ادامه اشتباهش را جبران کردند تا آبیپوشان حذف نشوند.
مهری در پایان بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از هواداران عذرخواهی میکنم. ممکن بود پنالتی که از دست دادم برای تیم گران تمام شود. حرف دیگری غیر از اینکه از هواداران عذرخواهی کنم ندارم.


آب سرد ستاره کروات بر سر باشگاه استقلال ؛ خبری از توافق نیست !
رونمایی از مدیر پشت پرده استقلال پس از چند ماه فعالیت !
خبر جذاب مدیر استقلال برای فرهاد مجیدی و شاگردانش
استقلال شیطنت ها علیه خود را خنثی کرده است !
فرزند استقلال از بازگشت به تیم محبوبش خبر داد









