بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نیک نفس: هدف برد استقلال بود که به آن رسیدیم

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 21:20

به گزارش ایرنا، زبیر نیک‌نفس پس از برد استقلال برابر نود ارومیه در ضربات پنالتی افزود: بازی به شکلی ادامه یافت که هر چه زدیم به در بسته خورد اما خدا را شاکرم که در نهایت دل هواداران ما شاد شد.

وی ادامه داد: تیم نود ارومیه خیلی خوب بود و یک بازی منطقی را از خود به نمایش گذاشت. در جام حذفی اگر در دقایق ابتدایی گل نزنیم بازی گره می خورد و در این بازی هم شاهد این اتفاق بودیم.

هافبک استقلال یادآور شد: در زمان هایی از این بازی فرصت هایی داشتیم که یا توپ به تیر خورد یا به هر شکل وارد دروازه نشد. البته سنگربان آنها هم خیلی خوب بود و با واکنش های خود مانع گلزنی ما شد. به هر حال ما پیروز شدیم و مهم این است که دل هواداران ما شاد شود. 

گفتنی است تیم فوتبال استقلال تهران به سختی و در ضربات پنالتی مقابل نود ارومیه به برتری دست یافت تا راهی مرحله بعدی جام حذفی شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.