نیک نفس: هدف برد استقلال بود که به آن رسیدیم
منبع : خبرگزاری ایرنا
به گزارش ایرنا، زبیر نیکنفس پس از برد استقلال برابر نود ارومیه در ضربات پنالتی افزود: بازی به شکلی ادامه یافت که هر چه زدیم به در بسته خورد اما خدا را شاکرم که در نهایت دل هواداران ما شاد شد.
وی ادامه داد: تیم نود ارومیه خیلی خوب بود و یک بازی منطقی را از خود به نمایش گذاشت. در جام حذفی اگر در دقایق ابتدایی گل نزنیم بازی گره می خورد و در این بازی هم شاهد این اتفاق بودیم.
هافبک استقلال یادآور شد: در زمان هایی از این بازی فرصت هایی داشتیم که یا توپ به تیر خورد یا به هر شکل وارد دروازه نشد. البته سنگربان آنها هم خیلی خوب بود و با واکنش های خود مانع گلزنی ما شد. به هر حال ما پیروز شدیم و مهم این است که دل هواداران ما شاد شود.
گفتنی است تیم فوتبال استقلال تهران به سختی و در ضربات پنالتی مقابل نود ارومیه به برتری دست یافت تا راهی مرحله بعدی جام حذفی شود.


رونمایی از ترکیب استقلال مقابل پیکان
اعتراف تلخ مربی پرسپولیس پس از متوقف شدن مقابل تیم یک استقلالی
واکنش قاطع سرمربی استقلالی به انتقاد مربی پرسپولیس
آب سرد ستاره کروات بر سر باشگاه استقلال ؛ خبری از توافق نیست !
واکنش معنادار دست راست یحیی گل محمدی به رقابت با استقلال
ستاره محبوب فرهاد مجیدی در آستانه بازگشت به استقلال + جزئیات









