دروازهبان نود: برای پنالتیها برنامهریزی کرده بودم
منبع : خبرگزاری ایسنا
دروازهبان نود ارومیه گفت: من در لیگ دو پنالتی گرفتم و برایش برنامهریزی کرده بودم. به گزارش ایسنا، رضا منصوری پس از شکست نود ارومیه مقابل استقلال در ضربات پنالتی و حذف از این رقابتها اظهار کرد: این لطف خدا بود که چنین عملکردی داشته باشیم و حق خودمان را از فوتبال مطالبه کنیم. امیدواریم در سالهای بعد در سطحهای بالاتر بازی کنیم و بدرخشیم. او درباره ضربات پنالتی گفت: من در لیگ دو پنالتی گرفتم و برایش برنامهریزی کرده بودم. حتی پنالتی سعید مهری را آنالیز کرده بودم و این لطف خدا بود که خوب کار کردم. انتهای پیام


سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه : باشگاهها باید در مورد سرنوشت مسابقات نظر بدهند
سرمربی تیم نود ارومیه : بازی بسیار سختی را بردیم
سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه : شرایط مالی نود اصلا خوب نیست
نامه فرماندار خرمشهر برای گودرزی درباره فینال جام حذفی









