بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دروازه‌بان نود: برای پنالتی‌ها برنامه‌ریزی کرده بودم

منبع : خبرگزاری ایسنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 21:20

دروازه‌بان نود ارومیه گفت: من در لیگ دو پنالتی گرفتم و برایش برنامه‌ریزی کرده بودم. به گزارش ایسنا، رضا منصوری پس از شکست نود ارومیه مقابل استقلال در ضربات پنالتی و حذف از این رقابت‌ها اظهار کرد: این لطف خدا بود که چنین عملکردی داشته باشیم و حق خودمان را از فوتبال مطالبه کنیم. امیدواریم در سال‌های بعد در سطح‌های بالاتر بازی کنیم و بدرخشیم. او درباره ضربات پنالتی گفت: من در لیگ دو پنالتی گرفتم و برایش برنامه‌ریزی کرده بودم. حتی پنالتی سعید مهری را آنالیز کرده بودم و این لطف خدا بود که خوب کار کردم. انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.