بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دروازه‌بان نود ارومیه: عملکرد ما مقابل استقلال نقصی نداشت

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 21:19

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا منصوری پس از شکست نود ارومیه مقابل استقلال اظهار داشت: خداراشکر مقابل چنین تیمی به لطف خدا عملکرد خوبی داشتیم. امیدوارم این روند در ادامه راه پایدار باشد و بتوانیم به مدارج بالاتر فوتبال برسیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال نود ارومیه در مورد اینکه آیا بعد از مهار پنالتی حریف فکر می‌کرد بازی برگردد، گفت: بچه‌های ما کمی تحت تاثیر جو بودند. خیلی زحمت کشیدند، تا همین جا هم واقعا جای تقدیر دارد. به نوبه خودم از آن‌ها تشکر می‌کنم. عملکرد ما واقعا هیچ نقصی نداشت و مو لای درزش نمی‌رود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.