بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازیکنان استقلال بعد از صعود نفس‌گیر به مرحله بعد جام حذفی چه گفتند؟

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1400 | 21:18

خبرگزاری میزان – سعید مهری، بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از دیدار مقابل نود ارومیه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: فقط ایستادم تا از هواداران معذرت‌خواهی کنم. ممکن بود این مسئله برای تیم‌مان گران تمام شود و خدا را شکر که توانستیم پیروز شویم.

زبیر نیک‌نفس نیز پس از برتری استقلال در ضربات پنالتی دیدار با نود ارومیه اظهار داشت: نود تیم خیلی خوبی بود و جاندار بازی کرد. در این جور دیدار‌ها باید زود گل بزنید تا بازی گره نخورد. ابتدای بازی چند موقعیت داشتیم که به تیر خورد و به گل نرفت. دروازه‌بان‌شان هم روز خیلی خوبی داشت. بازی گره خورد و روی یک اتفاق گل خوردیم، اما خدا را شکر بردیم. در این مسابقات برد مهم است. بیشتر بخوانید: شگفتی کامل نشد/ پیروزی سخت استقلال مقابل نود ارومیه در ضیافت پنالتی‌ها

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.